وسترن گرين معمولا براي آرشيو استفاده ميشه . كلا مسئله ناسازگاري با مادربردمطرح نيست .
چه ويندوزي نصب ميكنيد ؟
هارد رو align كنيد
http://support.wdc.com/product/downloadsw.asp?sid=128
وسترن گرين معمولا براي آرشيو استفاده ميشه . كلا مسئله ناسازگاري با مادربردمطرح نيست .
چه ويندوزي نصب ميكنيد ؟
هارد رو align كنيد
http://support.wdc.com/product/downloadsw.asp?sid=128
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks